-

NaslovnaVestiVesti iz regionaPulski Ostaci zvuka objavili "Srednji prst prema javi"

Pulski Ostaci zvuka objavili “Srednji prst prema javi”

Ljubavna pjesma? Eskapizam? Kritika društva? Punk? Rock? Grunge?!

Nakon hvaljenog EP-a “Nigdje negdje gledamo” kojeg su objavili za Aquarius Records 2017. godine, Ostaci zvuka se vraćaju u novoj postavi s novim singlom „Srednji prst prema javi“. Čini se da se referiraju na situaciju u kojoj smo svi globalno zaglavili i najradije bi bili svugdje drugdje nego ovdje i sad, ali tko zna – možda je ovo stvarno samo neobična ljubavna pjesma.

“Pjesma „Srednji prst prema javi“ grupe Ostaci zvuka nudi onu esenciju rock’n’rolla kakvu smo navikli čuti kod grupe Foo Fighters; jednostavno i moćno, energično i pitko. Na svu sreću, bez želje da kopiraju Ostaci zvuka ipak nude jedan svoj prepoznatljiv, nabrijan i energičan zvuk uz jednostavan tekst koji poziva na pjevušenje već nakon prvog slušanja. Odlični gitaristički rifovi, sjajna ritam sekcija i istaknut i jasan vokal trebali bi biti dovoljan razlog da ova pjesma postane novi rock hit 2021. godine u Hrvatskoj.” Dubravko Jagatić

“Povratak na scenu ujedno je i svojevrstan povratak korijenima – čvršćem zvuku, kakav je obilježio početke Ivanove glazbene karijere. Zapravo se on cijelo vrijeme kreće negdje na razmeđi grungea (Mudhoney, Melvins…) i britanske “nove psihodelije” (Stone Roses, Inspiral Carpets, Charlatans…), samo što ponekad klatno prevagne malo više na jednu, a ponekad na drugu stranu. Autoru ovih redaka draži su otkloni na žešću stranu, a takav je otklon sugeriran već i naslovom ovog singla – naravno, ako “Srednji prst” shvatimo kao izraz bunta, a ne kao metaforu za nekakav “treći put” između dvaju ekstrema. Slušanjem, sve dileme tog tipa brzo nestaju, jer ubrzo postaje jasno da ekipa “vozi” po čvrstorokerskoj stazi, na kojoj nema smisla grčevito se držati naslonjača, jer će se i oni najmlitaviji pokrenuti, ako ne prije, a ono kad započne vrlo inovativan solo. Što još reći, osim: “Slušajte, po mogućnosti najglasnije!”” Armano Srbljinović

Ostatke zvuka od 2020. godine čine: Ivan Kraljević (autor i vokal), Ivan Jović (gitara), Nenad Črnac Črle (bubnjevi) i Cristian Crevatin (bas).

Singl “Srednji prst prema javi” možete poslušati na linku.

Najnovije vesti