-

NaslovnaVestiVesti iz regionaNovosadski Mac Tire premijerno prikazuje svoj koncert iz CK13 kao osvrt na debi album

Novosadski Mac Tire premijerno prikazuje svoj koncert iz CK13 kao osvrt na debi album

mac tireDok je trenutno u pripremi novi studijski album, novosadski bend Mac Tire su paralelno radili na „live“ albumu koji će premijerno predstaviti u nedelju 25. jula. U martu 2019. godine održana je prva koncertna promocija debi albuma grupe Mac Tire pod imenom „Treatise“, u novosadskoj Crnoj Kući (CK13), i upravo snimak tog nastupa, simbolično nazvan „Treatise Revisited“ premijerno će biti emitovan na Youtube kanalu benda u 20 časova.

Premijerni nastup nove postave je obojio pesme sa albuma „Treatise“ svežom razmenom energija u  bendu, ali ne manje bitno i publike koja je neosporno učestvovala u kreiranju tog, za nas ipak  posebnog, trenutka. Kada jedna osoba izolovana uz najuži krug pomoćnika u studiju, snima skoro ceo  album sama, instrument po instrument, stih po stih – kao što je to bio slučaj sa našim albumom  prvencem, vreme je fragmentisano i ne postoji mogućnost medjusobnog sinhroniciteta. Dakle, na  neki način, ovo je „Treatise“ onakav kakav je oduvek i trebao da bude – potpuno divlji, snimljen „na  jen-dva-tri“ i sa puno ljubavi kako od bine tako i prema njoj iz publike.

Drago nam je i što se to sve desilo baš u Crnoj Kući koja je jedan od poslednjih bastiona alternativne  kulture u Novom Sadu, a koja je inače trenutno pod egzistencijalnim pritiskom, te bi ovom prilikom hteli da i kao bend da iskažemo našu punu podršku da prostor nastavi sa radom. Na kraju, nismo videli prikladniji način od ovog da se zauvek oprostimo od velikog prijatelja benda, kolege i inženjera zvuka na našem prvom singlu i albumu, Bobanom Nedeljkovićem, koji je nedavno preminuo. „Mac Tire Revisited“ (2021) će biti njemu u pomen kao neizmerno hvala za sve što je  uradio za nas tokom svih ovih godina“, naveo je u saopštenju pevač i gitarista benda Vuk Vukmanović.

Do kraja godine, u planu je da se taj materijal objavi i kao digitalno audio izdanje koje će biti  dostupno na svim streaming servisima, a Youtube premijera će moći da se prati na ovom linku.

Najnovije vesti