-

NaslovnaReportažePremijerno prikazana “Nebeska tema - priča o Vladi Divljanu"

Premijerno prikazana “Nebeska tema – priča o Vladi Divljanu“

Nebeska Tema Vlada Divljan
„Nebeska Tema – priča o Vladi Divljanu“; foto: Nemanja Đorđević

Film „Nebeska tema- priča o Vladi Divljanu“, scenariste i reditelja Mladena Matičevića, premijerno je prikazan sinoć u prepunom Sava Centru u Beogradu. On je svojevrsna zahvalnica legendarnom Vladi Divljanu, rođenom upravo na jučerašnji datum 1958. godine, jednom od najdarovitijih muzičara sa naših prostora, „najvećem džentlmenu rokenrola“, kako ga je u filmu opisao Maks Juričić, član benda Ljetno kino.

Nebeska Tema Vlada DivljanU stvaranju filma učestvovali su Vladini dugogodišnji prijatelji i saradnici, međuostalima Darko Rundek, Momčilo Bajagić Bajaga, Slobodan Konjović, Svetozar Cvetković, Srđan Gojković Gile, Zdenko Kolar, Srđan Šaper, Goranka Matić, Dubravka Duca Marković, članovi benda Ljetno kino, ali i predstavnici novije domaće scene, poput Ide Prester, Bojane Vunturišević, Stray Dogga i članova bendova Zemlja Gruva i Minilinija. Posebno mesto zauzeli su Vladina supruga Dina i njihovi sinovi Stevan i Pavle. Osim što su ispričali svoja sećanja na Vladu, mnogi učesnici su u filmu i otpevali njegove najpoznatije pesme. Bajaga „Rusiju„, Gile „Ona to zna„…

Nebeska Tema Vlada DivljanU nepuna dva sata, koliko traje film, prikazani su brojni trenuci iz Vladinog, kako poslovnog, tako i privatnog života. Scene su snimane na lokacijama u Beogradu, Zagrebu, Beču, Rovinju i na Braču.

„Vlada Divljan bio je lep spolja i iznutra“, opisala je Goranka Matić, a „bilo je dovoljno da budeš u njegovoj blizini i da počne magija“, priseća se Aleksandar Šandorov.

Danas, kada on nažalost više nije fizički kraj nas, ta njegova magija i dalje traje. Vladin dečački osmeh je tu, večan kao i njegova muzika, njegov sveti gral.

Naredna projekcija „Nebeske teme“ u Beogradu održaće se 16. maja (20:00) u Kombank dvorani.