Paul Weller dobio sudski spor protiv Daily Maila

Paul-Weller

Polu Veleru će novine Daily Mail po sudskoj presudi morati da isplate 10.000 funti zbog objavljivanja paparaco fotografija njegove porodice.

U oktobru 2012. godine sedam paparaco fotografija njega porodice na odmoru osvanule su na sajtu medija pod naslovom “Dan napolju sa porodicom: Pol Veler izveo ženu Hanu i svoje sinove blizance napolju u kupovinu po vrućem suncu Los Anđelesa”.

Porodica Veler izjavila je da su snimci “voajeristički” i da ih napravio paparaco koji ih je pratio po Kaliforniji i nastavio da fotografiše uprkos molbi da prestane.

Viši sud u Londonu presudio je u korist muzičara zbog zloupotrebe privatnih informacija, jer su njegovi sinovi Džon Pol i Bouvi bili stari 10 meseci, a ćerka Dilan 16 godina. Lica dece na fotografiji nisu bila zaklonjena, a po zakonu mediji ne smeju objavljivati fotografije maloletne dece.

Ostavite komentar: