House of Pablo prikazali dijelove nadolazećeg filma

She loves PabloHouse of Pablo je jučer, 18. veljače, u KSET-u po prvi put javno prikazao dijelove nadolazećeg filma prijateljima i obožavateljima kolektiva.

Za one među vama koji imaju nešto lošije pamćenje (ili su se zeznuli i tada išli na koncert Urbana), 20., 21. i 22. veljače prošle godine održao se drugi po redu House of Pablo festival u Tvornici i KSET-u. Prva dva dana bila su posvećena razbijanju bubnjića (u nadasve pozitivnom smislu) u prepunoj Tvornici, a zadnji su dan festivala dečki proveli u intimnom okruženju KSET-a s manjim brojem fanova i s manje električnog napajanja.

Nastupi članova HOP kolektiva She Loves Pablo, Muscle Tribe Of Danger And Excellence, Straight Outta Fridge, Killed A Fox, Reflex Kid, Malady Lane te odličnih gostiju Elephant Stalker i Mahatma bili su snimani i moći će se vidjeti u filmu koji bi trebao izaći svaki čas. Na pitanje kada će film biti dostupan svima, Domagoj Šimek se smije i objašnjava kako se nada da će kroz par dana biti online, problem je u tome što žele da bude kraći od dva sata pa je potrebno još uređivanja. Prilikom prikazivanja, VJ je pauzirao film i na dnu ekrana vidjela se brojka 2:15h što je izazvalo smijeh u KSET-u, ali iskreno, teško je povjerovati da bi ikome smetalo da završna verzija filma traje i duže od toga.

Osim fantastičnih snimki prošlogodišnjih nastupa, film je isprekidan i scenama snimanih iza kulisa, gdje je članove bendova moguće vidjeti u studiju u ozbiljnijoj, radnoj atmosferi, kao i na kauču i po podu kako vode opuštene razgovore, zezaju se, pjevaju i jam-aju na gitarama. DVD je snimao Metal View Productions, video editing odradio je Hrvoje Baudoin, a za zvuk se pobrinuo Leonard Klaić.

Srce Pablove kuće, bend She Loves Pablo, osim promocije svoje enormno uspješne rock zajednice ovakvim filmom, ove godine slave i 10 godina postojanja, a za mjesec dana izdaju i novi album “Try Mandarin” te na rasporedu imaju dvodnevni koncert u KSET-u. 18. ožujka posvetit će upravo novom albumu, a kao predgrupa nastupit će njihovi dugogodišnji prijatelji Portman. Starije stvari svirat će 19. ožujka kada će ugostiti i Nizozemce Obese. Nakon promocije, planiraju i turneju po Hrvatskoj i šire, stoga držite oči i uši otvorene.