FATM High As Hope
Izdavač: Virgin EMI, 29.6.2018.
Producent: Emile Haynie, Florence Welch
Žanr: Indie pop
Trajanje: 39:57
4.2

Ofelija muzičke scene, Florens Velč kao predvodnik sastava Florence and The Machine, objavila je album “High As Hope” koji istražuje teme usamljenosti, bola, depresije i sličnih demona sa kojima se celog života borila pevačica.

Možemo slobodno reći da se album direktno nadovezuje na tri godine starije “How Big, How Blue, How Beautiful” izdanje. Muzički teško da se može naći neka velika razlika. Za razliku od prva dva “Lungs” i “Ceremonials” koji su u najmanju ruku “mračni”, poslednja dva su dosta svetlija. Zaljubljena Florens Velč i dalje se bavi ličnim problemima, ali sve to ima svetliji ton. Prethodno izdanje u centru pažnje imalo je muškarce i njihovo ophođenje prema ženama, dok su sada muke malo ozbiljnije i ne-ljubavne.

Možda album počinje tupo pesmom “June“, ali već sa narednom “Hunger” nalazimo se na dobro poznatom terenu. Minimilastički pristup i ogoljenija muzika dopuštaju da do izražaja dođe Florensin glas, a ne instrumenti, što je u njenom primeru jako dobar pristup. Sa druge strane nema energičnih i velikih koncertnih numera kao što su imali prethodni album. Generalno je sve sporije, ali se melodijski bend držao već isprobanog recepta. Često publika i novinari kritikuju albume u kojima muzičari previše eksperimentišu i menjaju stil svoje muzike. Ovoga puta možda možemo i kao minus albumu da damo što je previše “sigurica”. Daleko od toga da je ovo loš album, o tome nema ni govora, samo sve zvuči previše poznato. Izrodiće se odavde hitovi poput “Hunger“, “Big God” i “Sky Full of Song“, ali će brzo otići u zaborav.

“High as Hope” nije kapitalno izdanje Florence and the Machine, ali je idealan nedeljno-popodnevni album koji je pitak i ostavlja prijatan osećaj. Štaviše, još jedan povod da bend krene na novu turneju i da nam priliku da ih oslušnemo na nekom od festivala narednog leta.

1. “June”
2. “Hunger”
3. “South London Forever”