3.9/5
Izdavač: Island, 1. 6. 2018.
Producent: Mickey Smith, Ben Howard
Žanr: indie folk, alternative rock
Trajanje: 50:25

U slučaju da vas je engleski kantautor Ben Howard oduševio svojim albumima „Every Kingdom“ (2011) i „I Forget Where We Were“ (2014), s trećim albumom „Noonday Dream“ trebate biti oprezniji.

I dalje je to indie folk koji smo od njega i očekivali, ali daleko mirniji i, reći ću dosadniji od onoga što nam je do sada prestavio. No ako ćete zagrebati malo ispod površine i prepustiti se lijepim melodijama, Howard bi vas mogao i iznenaditi. Tako sedam minuta duga „A Boat To An Island On The Wall“ može djelovati monotono, ali u isto vrijeme i pružiti prekrasno iskustvo kada vas ošamute i očaraju muzika i Benov vokal. Ako izdržite prve četiri minute, ostale tri bit će vam nagrada, vjerujte mi.

Sniman jednim dijelom na jugu Francuske (a drugim u Engleskoj), ovaj album muzikom tako prekrasno dočarava taj kraj, ostavlja neku posebnu toplinu i blagost, što upotpunjava i Howardov nježni vokal. Uz to, tu je i posveta Nici u „Nica Libres At Dusk“.

Ako se Howardu i može zamjeriti to što je više pažnje posvetio ambijentu i atmosferi na albumu, mora mu se priznati da je sigurno bio vraški posao stvoriti ga. Dokaz da je dao prednost instrumentima ispred vokala jesu i dvije pjesme s minimalističkim tekstovima – „All Down The Mines (Interlude)“ te „A Boat To An Island Pt. 2 / Agatha’s Song“, obje s po tri stiha, ali zbog toga ništa manje upečatljive.

Uz već spomenutu „A Boat To An Island On The Wall“, svakako jedna od najboljih pjesama na albumu jest i „The Defeat“. S obzirom da album čine uglavnom mirnije pjesme, ove pjesme uzdižu se iznad prosjeka. Neka vas ne zavara to što „The Defeat“ počinje kao još jedna balada; kada shvatite kako su savršeno spojeni klavijature, bubnjevi i gitara, vjerojatno ćete joj se htjeti vratiti.

Ima albuma koji su stvoreni za road trip, a ima i onih koji su stvoreni za sanjarenje o putovanjima. „Noonday Dream“ je u drugoj skupini te će vas odvesti tamo gdje niste ni očekivali da biste mogli ići… Ovo je jedan od onih albuma za koje treba imati strpljenja, a ako ga imate dovoljno, moći ćete beskrajno uživati.

Popis pjesama:
1. Nica Libres At Dusk
2. Towing The Line